Določila & pogoji

V teh pogojih sklicevanja na “vi” in “vaš” vključujejo prvo imenovano osebo v rezervaciji in vse osebe, v imenu katerih je bila rezervacija opravljena, ali katero koli drugo osebo, na katero je bila rezervacija dodana ali prenesena. Močno priporočamo, da pred rezervacijo preberete tudi vse podrobnosti na spletni strani v zvezi z vašim potovanjem, da zagotovite, da razumete načrt in slog potovanja, na katerega se odpravljate. Z rezervacijo prva imenovana oseba na rezervaciji se v imenu vseh oseb, navedenih v rezervaciji, strinja, da:

on/ona/oni so prebrali te pogoje rezervacije in naše potovalne smernice ter so pooblaščeni in se strinjajo, da jih zavezujejo;


on/ona/oni soglašajo z našo uporabo osebnih podatkov v skladu z našim pravilnikom o zasebnosti in so pooblaščeni v imenu vseh oseb, navedenih v rezervaciji, da nam razkrijejo svoje osebne podatke, vključno s posebnimi kategorijami podatkov (kot so informacije o zdravstveno stanje ali invalidnost in prehranske zahteve);


on/ona/oni so starejši od 18 let in kjer oddaja naročila storitev s starostno omejitvijo izjavlja, da so on/ona in vsi člani stranke primerne starosti za nakup teh storitev;


in on/ona/oni sprejmejo finančno odgovornost za plačilo rezervacije v imenu vseh oseb, navedenih v rezervaciji.

1. REZERVACIJA IN PLAČILO VAŠE TURE

Rezervacija je narejena:

1. Ko nam plačate depozit v višini celotnega plačila.

2. Ko posredujete vse zahtevane podatke, vključno s podrobnostmi o vašem polnem imenu v skladu z vašim potnim listom, datumom rojstva, državljanstvom, številko potnega lista, izdajo potnega lista in datumom poteka veljavnosti ter kakršnimi koli obstoječimi zdravstvenimi težavami, ki jih imate in lahko vplivajo na vašo zmožnost dokončanja potovanja (glej klavzulo 17);

3. Ko vam izdamo potrditev rezervacije.

Pridržujemo si pravico do vračila vašega depozita in zavrnitve izdaje potrditve rezervacije po lastni presoji. Upoštevajte, da bodo nekateri izleti potekali le, če bo doseženo minimalno število udeležencev.

Zavezujoča pogodba bo sklenjena med vami in nami takoj, ko vam bomo izdali pisno potrditev rezervacije, ki bo potrdila podrobnosti vaše rezervacije in bo poslana vam ali vaši potovalni agenciji. Po prejemu pologa/polnega plačila vam bomo poslali tudi podroben seznam opreme, opombe o potovanju in informacije o potovanju do zbirnega mesta.

Če po prejemu menite, da so katere koli podrobnosti na potrditvi rezervacije ali katerem koli drugem dokumentu napačne, nas morate nemudoma obvestiti, saj sprememb ni več mogoče narediti pozneje in lahko škoduje vašim pravicam, če ne bomo obveščeni o morebitnih netočnostih v katerem koli dokumentu v dveh dneh, ko smo ga poslali. Ne moremo sprejeti odgovornosti, če nas ne obvestite o morebitnih netočnostih v dveh dneh po prejemu teh dokumentov. Navodila za srečanje in končne dogovore o potovanju vam bomo poslali en dan pred začetnim datumom potovanja.

Stroške vaše avanture (vključno z vsemi veljavnimi doplačili) morate poravnati najmanj 2 dni pred načrtovanim odhodom. Če tega zneska ne prejmemo v celoti in pravočasno, si pridržujemo pravico, da vašo rezervacijo obravnavamo kot odpovedano z vaše strani.

2. DOKUMENTACIJA PRED ODHODOM

Ko bo vaša rezervacija potrjena, je pogoj za vašo rezervacijo, da nam na našo zahtevo predložite zdravniško potrdilo in/ali obrazec za samooceno, ki ga zagotovi zdravstveni strokovnjak (glejte člen 14), pred vašim odhodom.

Prosimo, upoštevajte: Če ne predložite zahtevanih predodhodnih dokumentov pred odhodom, si pridržujemo pravico, da vašo rezervacijo obravnavamo kot odpovedano s strani vas in naložimo stroške odpovedi, navedene spodaj (glejte člen 10).

3. NATANČNOST

Prizadevamo si zagotoviti, da so vse informacije in cene na naši spletni strani ter v našem reklamnem gradivu točne, vendar občasno pride do sprememb in napak, zato si pridržujemo pravico do popravljanja cen in drugih podrobnosti v takih okoliščinah. Ne moremo biti odgovorni za morebitne napake, opustitve ali nenamerne napačne predstave, ki se lahko pojavijo, in si pridržujemo pravico do popravljanja cen in drugih podrobnosti v takih okoliščinah. Datumi, itinerarji in cene na naši spletni strani in reklamnem gradivu so zgolj informativni, zato nas morate neposredno kontaktirati na adrenalin@mtbslovenija.si za najnovejše cene aranžmajev, ki jih želite rezervirati. Pred rezervacijo se morate prepričati, da preverite trenutno ceno in vse druge podrobnosti v zvezi z aranžmaji, ki jih želite rezervirati.

4. FLEKSIBILNOST

Morate razumeti in priznati, da narava te vrste ture zahteva precejšnjo prilagodljivost, zato morate omogočiti manjše spremembe vaših rezerviranih aranžmajev. Itinerar, ki je predložen za vsako turo, je predstavnik vrst dejavnosti, ki jih predvidevamo, vendar je razumljivo, da so lahko pot, urniki, itinerarji, ugodnosti in način prevoza podvrženi spremembam brez predhodnega obvestila zaradi lokalnih okoliščin ali dogodkov. Za več informacij o tem, kdaj lahko pride do takšnih primerov in kakšne vrste sprememb to lahko vključuje, glejte člen 11.

5. ZAVAROVANJE

Potovalno in nezgodno zavarovanje se močno priporoča za vse udeležence MTB Slovenija in ga je treba skleniti ob rezervaciji. Vaše potovalno in nezgodno zavarovanje mora zagotavljati kritje za osebne nezgode, smrt, zdravstvene stroške in nujno repatriacijo. Prav tako močno priporočamo, da vključuje kritje za odpoved (in stroške odpovedi), skrajšanje, prekinitev ter osebno odgovornost in izgubo prtljage ter osebnih stvari. Če se odločite za potovanje brez ustreznega zavarovalnega kritja, ne bomo odgovorni za kakršnekoli izgube, za katere bi bilo sicer na voljo zavarovalno kritje.

6. Cenik

Vse cene in plačila bodo obdelana v evrih (€EUR).

Pridržujemo si pravico do spremembe cen neprodanih tur kadar koli in do popravljanja napak v cenah potrjenih tur. Prav tako si pridržujemo pravico do zvišanja cene potrjenih tur.

Cena vaše potrjene ture se ne bo spreminjala v 5 dneh pred vašim odhodom, prav tako v tem obdobju ne bodo izvedena vračila.

7. PRISTOJNOST IN VELJAVNO PRAVO

Ti pogoji rezervacije in katerikoli dogovor, na katerega se nanašajo, so v vseh pogledih urejeni po avstrijskem pravu. Obe strani se strinjata, da bodo vsi spori, zahtevki ali druge zadeve, ki izhajajo iz ali so povezane z vašo pogodbo ali rezervacijo, obravnavali samo sodišča Avstrije. Vendar pa lahko izberete pravo in pristojnost Slovenije, če živite v teh krajih in če to želite.

8. PREklic POTOVANJa

Če ste prisiljeni predčasno oditi domov, ne moremo povrniti stroškov za nobene aranžmaje, ki jih niste uporabili. Če skrajšate svojo turo in se predčasno vrnete domov v okoliščinah, kjer nimate razumnega razloga za pritožbo glede standarda storitev, ki so bile zagotovljene, vam ne bomo ponudili nobenega povračila za tisti del ture, ki ga niste opravili, niti ne bomo odgovorni za kakršne koli povezane stroške, ki bi jih lahko imeli. Glede na okoliščine lahko vaše potovalno zavarovanje nudi kritje za skrajšanje ture, zato predlagamo, da morebitni zahtevek vložite neposredno pri njih.

9. ČE SPREMENIŠ SVOJO REZERVACIJO IN PRENOSI REZERVACIJ

Če želite spremeniti katerikoli del vaše rezervacije po izdaji naše potrditvene fakture, nas morate čim prej obvestiti po elektronski pošti na adrenalin@mtbslovenija.si. Vaše obvestilo o spremembi bo začelo veljati šele, ko ga bomo, in bo veljalo od datuma, ko ga prejmemo. To mora storiti prva oseba navedena na rezervaciji. Čeprav se bomo potrudili, da vam pomagamo, ne moremo zagotoviti, da bomo lahko izpolnili vašo zahtevo za spremembo.

Zavedati se morate, da se lahko ti stroški povečajo, bližje kot je datum odhoda, zato nas morate kontaktirati čim prej. Kjer vam ne bomo mogli pomagati in ne želite nadaljevati z originalno rezervacijo, bomo to obravnavali kot vašo odpoved. Morda bo potrebno plačati odpovedno takso v skladu s členom 10. Spremembe vaše rezervacije niso dovoljene v 5 dneh pred odhodom.

PRENOS REZERVACIJ

Če ste vi ali kateri koli član vaše skupine preprečeni pri potovanju, lahko njegovo mesto prenese na nekoga drugega, pod naslednjimi pogoji:

  • ta oseba je predstavljena od vas in izpolnjuje vse pogoje, ki veljajo za turo;
  • o tem nas pisno obvestite najmanj 5 dni pred odhodom;
  • poravnate morebiten preostali znesek plačila;
  • prejemnik prenosa se strinja s temi pogoji rezervacije in vsemi drugimi pogoji pogodbe med nami.

 

Vi in prejemnik prenosa ostaneta solidarno odgovorna za plačilo vseh zneskov. Če ne morete najti nadomestnega potnika, se bodo za pokritje naših predvidenih stroškov uporabile odpovedne takse, kot so opredeljene v členu 10. Sicer nobeno vračilo ne bo dano za potnike, ki ne potujejo ali za neuporabljene storitve.

10. ČE ODPOVESTE SVOJO REZERVACIJO PRED ODHODOM

Če se vi ali kateri koli drug član vaše skupine odloči odpovedati potrjeno rezervacijo, nas morate o tem čim prej obvestiti po elektronski pošti na adrenalin@mtbslovenija.si. Vaše obvestilo o odpovedi bo začelo veljati šele, ko ga bomo prejeli, in bo veljalo od datuma, ko ga prejmemo.

Če eden ali več članov skupine odpove, se lahko poveča cena ture na osebo za tiste, ki še vedno potujejo, in boste morali plačati to povečanje.

Ker imamo zaradi odpovedi vaših aranžmajev določene stroške, boste morali plačati odpovedne takse, kot sledi:

Obdobje pred odhodom, v katerem nas obvestiteOdpovedna taksa
Več kot 14 dni/
8 – 13 dni /
2 – 7 dni/
1 – 2 dni100% cena ture

Prosimo, upoštevajte, da stroški za spremembe in administrativne takse niso povračljivi v nobenih okoliščinah.

Pomembno opozorilo: Določeni aranžmaji se morda ne bodo mogli spreminjati po potrditvi in kakršna koli sprememba ali odpoved bi lahko povzročila odpovedno takso do 100% tega dela aranžmajev poleg zgoraj navedene takse.

Če je razlog za vašo odpoved zajet v pogojih vaše zavarovalne police, boste morda lahko povrnili te stroške.

Kadar je to mogoče, bomo odpovedne takse odšteli od vseh zneskov, ki ste jih že plačali.

ODPOVED S STRANI VAS ZARADI NEIZOGIBNIH IN IZREDNIH OKOLIŠČIN:

Imate pravico odpovedati potrjeno turo pred odhodom brez plačila odpovedne takse v primeru, da se na vaši destinaciji ali v njeni neposredni bližini pojavijo “neizogibne in izredne okoliščine”, ki bistveno vplivajo na izvedbo ture ali bistveno vplivajo na prevozne aranžmaje do destinacije. V teh okoliščinah vam bomo povrnili vsa plačana sredstva, vendar vam ne bomo dolžni plačati nobenega dodatnega nadomestila. Prosimo, upoštevajte, da vaša pravica do odpovedi v teh okoliščinah velja le, če urad svetuje proti potovanju na vašo destinacijo ali v njeno neposredno bližino. Za namene tega člena “neizogibne in izredne okoliščine” pomenijo vojno stanje, teroristična dejanja, znatna tveganja za zdravje ljudi, kot je izbruh resne bolezni na potovalni destinaciji, ali naravne nesreče, kot so poplave, potresi ali vremenske razmere, ki onemogočajo varno potovanje na potovalno destinacijo.

11. ČE SPREMENIMO ALI ODPOVEMO VAŠO TURO

Ker vašo turo načrtujemo več časa vnaprej, lahko občasno pride do sprememb ali odpovedi vaše rezervacije in si pridržujemo pravico, da to storimo kadar koli. Prav tako morate razumeti in priznati, da narava te vrste ture zahteva precejšnjo prilagodljivost. Pred odhodom se obrnite na našo spletno stran za najnovejše posodobitve vašega itinerarja.

Spremembe

Če naredimo manjšo spremembo na vaši turi, bomo naredili razumne napore, da vas ali vašega potovalnega agenta obvestimo čim prej, če bo to mogoče pred vašim odhodom, vendar do vas ne bomo imeli nobene odgovornosti. Primeri manjših sprememb vključujejo spremembo nastanitve v drugo enakega ali višjega standarda, spremembe prevoznikov, kolesarskih poti, ugodnosti, urnikov in način prevoza. Prosimo, upoštevajte, da se prevozniki, navedeni v našem oglaševalskem gradivu, lahko spremenijo.

Po odhodu: Pridržujemo si pravico do spremembe itinerarja po odhodu zaradi vremenskih razmer, lokalnih okoliščin ali dogodkov izven našega nadzora ali višje sile (glejte člen 12). V takšnih nujnih okoliščinah boste morali kriti dodatne stroške kakršnih koli potrebnih sprememb itinerarja. V tem primeru nismo odgovorni za nobene naključne stroške, ki bi lahko nastali zaradi spremembe itinerarja, kot so vizumi ali cepljenja.

Občasno bomo morda morali narediti pomembno spremembo vaših potrjenih aranžmajev. Primeri “pomembnih sprememb” vključujejo naslednje, če so narejene pred odhodom:

  • Sprememba območja nastanitve za celotno ali pomemben del vašega časa stran.
  • Sprememba nastanitve v tisto nižjega standarda ali razreda za celotno ali pomemben del vašega časa stran.
  • Sprememba časa odhoda ali skupnega trajanja vaših aranžmajev za več kot 12 ur.
  • Pomembna sprememba vašega itinerarja, kjer je popolnoma izpuščena ena ali več destinacij.

 

ODPOVED

Vaših turističnih aranžmajev ne bomo odpovedali manj kot 5 dni pred datumom vašega odhoda, razen zaradi višje sile ali če ne plačate končnega zneska. Vašo turo lahko odpovemo pred tem datumom, če na primer ni doseženo minimalno število strank, potrebnih za določen potovalni aranžma.

Če bomo morali narediti pomembno spremembo ali odpovedati, vas bomo o tem obvestili čim prej in če bo pred odhodom še dovolj časa, vam bomo ponudili izbiro:

  • (za pomembne spremembe) sprejemanje spremenjenih aranžmajev; ali vračilo vseh plačanih sredstev; ali
  • če je na voljo in kjer ponudimo, sprejemanje ponudbe alternativne ture (povrnili bomo razliko v ceni, če je alternativa nižje vrednosti).

O svoji izbiri nas morate obvestiti v 5 dneh od naše ponudbe. Če vas v 5 dneh ne slišimo, vas bomo ponovno kontaktirali, da zahtevamo obvestilo o vaši izbiri. Če se ponovno ne odzovete, bomo domnevali, da ste se odločili sprejeti spremembo ali alternativne rezervacijske aranžmaje.

12. VIŠJA SILA

Razen kjer je v teh Pogojih izrecno navedeno drugače, ne prevzemamo odgovornosti in vam ne bomo plačali odškodnine, če so naše pogodbene obveznosti do vas prizadete zaradi “višje sile”.

Za namene teh Pogojev rezervacije višja sila pomeni katerikoli dogodek, ki je izven našega ali nadzora naših dobaviteljev, in katerega posledic ni bilo mogoče preprečiti niti ob sprejetju vseh razumnih ukrepov. Primeri vključujejo naravne nesreče, vojne (razglašene ali nerazglašene) in teroristična dejanja (in grožnje z njimi), vstaje, eksplozije, državljanske nemire, epidemije, kuge, pandemije (vključno vendar ne omejeno na trajajoče učinke Covid-19 in morebitne prihodnje seve koronavirusa), pomembna tveganja za zdravje ljudi, kot je izbruh resne bolezni na potovalni destinaciji, ali naravne nesreče, kot so poplave, potresi, močan veter ali vremenske razmere, ki onemogočajo varno potovanje na destinacijo ali bivanje na destinaciji, dejanja katere koli vlade ali druge nacionalne ali lokalne oblasti, vključno z oblastmi pristanišč ali rek, industrijske spore, delovne stavke, zaprtje zapor, karanteno, vladne intervencije, naravne ali jedrske nesreče, požare, kemične ali biološke nesreče, neizogibne tehnične težave s prevozom in vse podobne dogodke zunaj našega ali nadzora zadevnega dobavitelja.

Če so MTB Slovenija in/ali kateri koli od naših dobaviteljev prizadeti zaradi višje sile, so upravičeni, in lahko po lastni presoji, spremenijo ali prekličejo kateri koli itinerar ali dogovor v zvezi s turo. Kar zadeva državljanske nemire, po tem, ko MTB Slovenija preuči obstoječe stanje, kot se mu zdi primerno, bo izključno po lastni presoji MTB Slovenija odločilo, ali bo nadaljevalo s turo.

Posledice Brexita: Prosimo, upoštevajte, da lahko določeni potovalni dogovori postanejo prizadeti zaradi odločitve Združenega kraljestva o izstopu iz Evropske unije. To lahko vključuje nedostopnost določenih letalskih poti, dostop do določenih pristanišč in letališč ter spremembe vizumskih zahtev za britanske državljane, ki potujejo v, znotraj ali skozi EU. Zagotavljamo vam, da bomo to še naprej spremljali in obvestili naše stranke čim prej, če bomo izvedeli za kakršne koli potrjene rezervacije, ki bodo prizadete. Vendar, ker je to nekaj popolnoma brez primere in zunaj našega nadzora, bi takšne spremembe obravnavali kot višjo silo, in čeprav si bomo prizadevali zagotoviti ustrezne nadomestne dogovore ali povračila, vam ne bomo dolžni plačati odškodnine.

13. SPREJEMANJE TVEGANJA IN ODGOVORNOSTI KOT UDELEŽENEC TURE

Priznavate, da je narava ture z gorskim kolesom avanturistična in da udeležba vključuje določeno stopnjo osebnega tveganja. Obiskovali boste kraje, kjer politične, kulturne in geografske značilnosti predstavljajo nevarnosti in fizične izzive, večje od tistih, s katerimi se srečujemo v vsakdanjem življenju. Pri ocenjevanju, ali naj se potovanje izvede, uporabljamo informacije iz vladnih oddelkov za zunanje zadeve in poročila naših lastnih virov. Kljub temu pa je tudi vaša odgovornost, da se seznanite z vsemi možnimi relevantnimi potovalnimi informacijami in naravo vašega itinerarja, ter priznavate, da je vaša odločitev za potovanje sprejeta ob upoštevanju teh informacij in da prevzemate osebna tveganja, ki so del takega potovanja.

Prav tako priznavate in jasno razumete, da lahko med turo pride do določenih tveganj in nevarnosti, vključno vendar ne omejeno na nevarnosti potovanja v gorskih območjih in da ste zaradi same narave aktivnosti izpostavljeni elementu osebnega tveganja, ki presega tista, povezana s konvencionalnimi turami. Strinjate se, da prevzamete vsa tveganja, povezana s potovanjem, in se strinjate, da MTB Slovenija ne bo odgovorno za zamudo udeleženca ali za kakršno koli izgubo ali škodo na lastnini udeleženca, vključno z vašim kolesom ali drugo kolesarsko opremo, med trajanjem ture.

Poleg tega morate biti ustrezno fizično pripravljeni in imeti ustrezno znanje za izvedbo itinerarja, določenega v turi, ki ste jo izbrali. Zato sprejemate in se strinjate s tveganji, ki so neločljivo povezana z izvajanjem teh Pogojev rezervacije, in sprejemate kot razumne omejitve naše odgovornosti.

Prosimo, da nas kontaktirate za pogovor o izzivih vaše izbrane ture in morebitnih pomislekih, tako da nam pošljete e-pošto na adrenalin@mtbslovenija.si. Dodatne informacije bodo na voljo tudi v vašem potovalnem brifingu.
Nič v tej klavzuli ali v katerem koli delu teh Pogojev ni namenjeno izključitvi ali omejevanju odgovornosti MTB Slovenija za smrt ali osebne poškodbe zaradi naše malomarnosti.

14. STAROST

Minimum: Splošna politika: Za večino naših tur je minimalna starost 18 let zaradi zdravstvenih in varnostnih razlogov. V izjemnih primerih lahko dovolimo otrokom, starim med 12 in 18 let, da se udeležijo ture, vendar morajo biti v spremstvu odgovorne odrasle osebe. Končna odločitev o udeležbi je po presoji MTB Slovenija.

Maksimum: Splošna politika: Za večino naših tur nimamo zgornje starostne meje, vendar vas opozarjamo, da so naše ture lahko fizično zahtevne, kot je navedeno v klavzuli 13. Zato je lahko zahtevan zdravniški izvid in/ali samoocenjevalni obrazec, ki ga zagotovi zdravstveni strokovnjak za manj mobilne stranke in kjer ste nas obvestili o morebitnih zdravstvenih, zdravstvenih ali mobilnostnih težavah. To je v interesu zdravja in varnosti. Na podlagi izkušenj so naši udeleženci, starejši od 65 let, v splošnem ugotovili, da so nekatere naše ture fizično zahtevne zaradi poti, odmaknjenosti in vremenskih razmer. Prosimo, da nas kontaktirate za pogovor o izzivih vaše izbrane ture in morebitnih pomislekih, tako da nam pošljete e-pošto na adrenalin@mtbslovenija.si.

15. AVTORITETA NA TURI

Naše skupinske ture vodi vodnik MTB Slovenija. Odločitev vodnika je dokončna pri vseh zadevah, ki lahko vplivajo na varnost ali dobro počutje katere koli osebe, ki sodeluje na turi. Če se ne ravnate po odločitvi vodnika ali posegate v dobro počutje skupine, vas lahko vodnik nemudoma odstrani s ture brez pravice do povračila. V takšnem primeru, ko je udeleženec odstranjen s ture, MTB Slovenija ne prevzema odgovornosti za njegov prevoz nazaj do končne točke ture ali kakršne koli stroške, ki nastanejo pri tem. Vsak prevoz, ki bo urejen za zadevnega udeleženca, bo po izključni presoji MTB Slovenija.

Lahko se tudi odločimo, da vas ne bomo sprejeli na nobeno prihodnjo turo, ki ste jo rezervirali. Ves čas se morate ravnati po zakonih, običajih, predpisih o devizah in drogah vseh držav, ki jih obiščete, in se strinjate, da boste potovali v skladu z našimi smernicami odgovornega potovanja.

16. POSEBNE ZAHTEVE

Vsako posebno zahtevo nam morate sporočiti ob rezervaciji, npr. prehranske zahteve, lokacija sobe, določena oprema v hotelu ipd. Vaše zahteve morate nato potrditi pisno. Čeprav se bomo po najboljših močeh trudili izpolniti vaše razumne posebne zahteve, ne moremo jamčiti, da bodo izpolnjene. Dejstvo, da je bila posebna zahteva zabeležena na vaši potrditvi rezervacije ali kateri koli drugi dokumentaciji ali da je bila posredovana dobavitelju, ne pomeni potrditve, da bo zahteva izpolnjena. Neizpolnitev katere koli posebne zahteve ne bo kršitev pogodbe z naše strani, razen če smo zahtevo izrecno potrdili. Ne sprejemamo rezervacij, ki so pogojene z izpolnitvijo kakršne koli posebne zahteve.

17. INVALIDNOST IN ZDRAVSTVENE TEŽAVE

Nismo specializirano podjetje za ture za invalide, vendar se bomo po najboljših močeh potrudili, da bomo upoštevali vse posebne zahteve, ki jih morda imate. Če imate vi ali kateri koli član vaše skupine zdravstveno težavo ali invalidnost, ki bi lahko vplivala na vašo rezervacijo, nam prosimo posredujte vse podrobnosti, preden opravite rezervacijo, da vam lahko svetujemo o ustreznosti izbranih aranžmajev. Morda bomo od vas zahtevali zdravniško potrdilo, da ste sposobni sodelovati. Če z razumom ugotovimo, da ne moremo ustrezno izpolniti potreb zadevne osebe, vaše rezervacije ne bomo potrdili ali pa jo bomo, če nam ob rezervaciji niste posredovali vseh podrobnosti, preklicali in ob tem naložili ustrezne stroške odpovedi, ko bomo izvedeli za te podrobnosti.

Priporočamo, da ste ustrezno fizično pripravljeni za pokrivanje razdalj in izvajanje programa, navedenega v vašem itinerarju. Če se ugotovi, da kateri koli udeleženec ni dovolj fizično pripravljen, zdrav, ustrezno opremljen ali sposoben dokončati turo, ne da bi to vplivalo na njegovo varnost, udobje ali nemoten potek, ima vodja ture kadarkoli izključno pravico, da vas odstrani iz ture.

Prosimo, upoštevajte: Zdravstveno zdravljenje: Pogoj vaše rezervacije je, da imamo v nujnih primerih vašo pooblastilo za ureditev potrebnih zdravstvenih ali kirurških posegov in za podpis kakršne koli potrebne privolitvene izjave v vašem imenu.

18. PRITOŽBE

Trudimo se zagotoviti, da vaši aranžmaji med turo potekajo gladko, vendar če med turo naletite na težavo, prosimo, obvestite ustrezno ponudnika (npr. vašega hotelirja) in/ali MTB Slovenija ali vašega vodjo ture takoj, ki se bodo potrudili, da težavo odpravijo. Če vaša pritožba lokalno ni rešena, se obrnite na adrenalin@mtbslovenija.si. Če tega med turo ne storite, se bo izbrisala ali zmanjšala vaša pravica do zahtevka za odškodnino.

Če težave ni mogoče rešiti in želite nadaljevati s pritožbo, morate formalno pisno obvestiti o svoji pritožbi, idealno v 14 dneh po koncu vaše ture, navesti morate vašo referenco rezervacije in vse druge relevantne informacije. Vaše pismo naj bo jedrnato in na točko. To nam bo pomagalo hitro prepoznati vaše pomisleke in pospešilo naš odziv.

19. DATUM ZAČETKA TURE

Vaša odgovornost je, da ste pripravljeni začeti turo v skladu z urnikom. MTB Slovenija ni odgovoren za morebitne izgube zaradi odpovedanih ali zamujenih letov, spremenjenih letalskih urnikov, zamud pri prihodu ali zgodnjega odhoda. Naše odgovornosti se začnejo šele ob določenem času na določeni zbirni točki.

20. ZAMUDE Prevoznih sredstev

Če zamudite let ali drugo prevozno sredstvo, če je preklicana ali če ste zaradi katerega koli razloga podvrženi zamudi več kot 3 ure, morate nemudoma in neposredno stopiti v stik s prizadeto letalsko družbo ali drugim prevoznikom. Ker ne ponujamo letov ali drugega prevoza kot del našega paketa, nimamo nobene odgovornosti do vas glede teh zamud ali preklicev. Vsaka letalska družba ali drug prevoznik pa lahko zagotovi osvežila in/ali ustrezno namestitev, za kar morate vložiti zahtevek neposredno pri njih.

21. VAŠE VEDENJE

Od vseh naših udeležencev se pričakuje, da se bodo vedli na urejen in sprejemljiv način ter da ne bodo na noben način motili uživanja drugih. Če po našem mnenju ali po mnenju upravitelja hotela, vodnika ali katere koli druge osebe z oblastjo vaše vedenje ali vedenje kateregakoli člana vaše skupine povzroča ali je verjetno, da bo povzročilo stisko, težave, nevarnost, tveganje, motnje ali nadlogo kateri koli drugi stranki ali tretji osebi, ali poškodbo premoženja, ali povzročitev zamude, motnje ali preusmeritve prevoza ali organizacije izleta, si pridržujemo pravico, da takoj prekinemo vašo rezervacijo pri nas. V primeru take prekinitve naša odgovornost do vas in/ali vaše skupine preneha in vi in/ali vaša skupina takoj zapustite vašo nastanitev ali druge dogovore. Nimamo večjih obveznosti do vas in/ali vaše skupine. Ne bomo povrnili stroškov za izgubljeno nastanitev ali druge dogovore in ne bomo krije nobenih stroškov ali izdatkov, nastalih zaradi prekinitve. Vi in/ali vaša skupina boste morda tudi dolžni plačati za škodo in/ali izgube, povzročene zaradi vaših dejanj, in vas in vsakega člana vaše skupine skupaj in posamično odgovorne za katero koli škodo ali izgube, ki jo povzročite ali kateregakoli člana vaše skupine. Polno plačilo za takšno škodo ali izgube mora biti plačano neposredno upravitelju hotela ali drugemu dobavitelju pred odhodom. Če ne plačate, boste odgovorni za izpolnitev vseh zahtevkov (vključno z zakonitimi stroški), ki se kasneje vložijo proti nam zaradi vaših dejanj, skupaj s vsemi stroški, ki jih imamo pri uveljavljanju kakršnega koli zahtevka proti vam.

Ne moremo biti odgovorni za dejanja ali vedenje drugih gostov ali posameznikov, ki nimajo nobene povezave z vašimi rezervacijskimi dogovori ali z nami.

22. VAŠA OPREMA

Izposoja koles za ture: imate možnost najema koles pri podjetju MTB Slovenija ali pri tretjih osebah za uporabo med turo. Stroški najema koles je dodatni strošek poleg cene ture in zato niso del cene paketne ture. Vaša pogodba za najem bo bodisi z MTB Slovenija ali z tretjo osebo.

V vseh okoliščinah je vaša odgovornost, da poskrbite za primerno kolo za udeležbo na turi, bodisi vaše lastno kolo ali kolo, ki ste ga najeli pri tretji osebi. Sprejemate, da ste odgovorni za stanje in vzdrževanje kolesa ter drugih takšnih naprav, ki jih uporabljate na turi. Prav tako je vaša odgovornost, da imate zadostno zavarovanje za kolo, ki ga uporabljate med turo.

Prosimo, upoštevajte, da bomo kljub vsem razumnim prizadevanjem zagotovili varno hrambo vašega kolesa, vendar ne moremo biti odgovorni za morebitno izgubo ali poškodbo vašega kolesa zaradi vaše udeležbe na turi ali drugače.

23. NAŠE ODGOVORNOSTI

Prevzemamo odgovornost za ureditve, ki se dogovorimo, da vam jih zagotovimo ali organiziramo kot “organizator”. Kot takšni smo odgovorni za pravilno izvedbo vseh potovalnih storitev, vključenih v vašem paketu, kot je navedeno na potrdilu o rezervaciji. V skladu s temi Pogoji, če mi ali naši dobavitelji malomarno izvedemo ali organiziramo te storitve in ne odpravimo ali ne rešimo vaše pritožbe v razumnem roku, kar je vplivalo na užitek vašega paketnega potovanja, ste lahko upravičeni do ustrezne znižane cene ali odškodnine ali obojega. O kakršnem koli neizpolnjevanju ali nepravilnem izvajanju vključenih potovalnih storitev v tem paketu nas morate nemudoma obvestiti. Vi ste odgovorni za dokazovanje, da smo mi ali naši dobavitelji ravnali malomarno, če želite vložiti zahtevo proti nam.



Ne bomo odgovorni niti vam ne bomo plačali odškodnine za poškodbo, bolezen, smrt, izgubo, škodo, stroške ali drugo zahtevo katere koli vrste, če izhaja iz:

  1. dejanj in/ali opustitev osebe, ki jo je to prizadelo;
  2. dejanj in/ali opustitev tretje osebe, ki ni povezana s zagotavljanjem sklenjenih storitev in ki so bile nepredvidljive ali neizogibne;
  3. Višje sile (kot je opredeljeno v točki 12).


Omejujemo znesek odškodnine, ki vam ga lahko dolgujemo, če se ugotovi naša odgovornost po tem odstavku:

  1. Izguba in/ali poškodba prtljage ali osebnih predmetov ter denarja:
    največji znesek, ki vam ga bomo morali plačati glede na te zahtevke, je znesek, ekvivalenten višini odbitka na vaši zavarovalni polici, ki se uporablja za ta tip izgube, na osebo skupaj, ker morate imeti ustrezno zavarovanje, da pokrije takšne izgube.
  2. Zahtevki, ki ne spadajo pod točko 1. zgoraj in ki ne vključujejo poškodbe, bolezni ali smrti:
    največji znesek, ki vam ga bomo morali plačati glede na te zahtevke, je do trikrat višina cene, ki jo je plačala ali je bila plačana v imenu osebe, ki jo je to prizadelo, skupaj. Ta največji znesek bo plačljiv le v primeru, ko je šlo vse narobe in vi ali vaša skupina nista prejela nobene koristi iz vaše rezervacije.
  3. Zahtevki v zvezi z mednarodnimi potovanji po zraku, morju in železnici ali bivanjem v hotelu:
    3.1 Kjer je ustrezno, bo obseg naše odgovornosti v vseh primerih omejen, kot da smo prevozniki v skladu z ustreznimi konvencijami, ki vključujejo Varšavsko/Montrealsko konvencijo (mednarodna potovanja po zraku); Atensko konvencijo (v zvezi s potovanji po morju); Bernsko/COTIF konvencijo (v zvezi s potovanji po železnici) in Parizsko konvencijo (v zvezi z namestitvijo v hotelu). Kopije teh konvencij lahko zahtevate v naših pisarnah. Prosim, stopite v stik z nami. Poleg tega se strinjate, da bodo pogoji in določila, vsebovana v teh “Pogoji prevoza” prevoznika ali prevozne družbe, veljali za vas med to potjo. Pri organizaciji prevoza zanašamo na pogoje in določila, vsebovana v teh mednarodnih konvencijah, in tiste “Pogoje prevoza”. Priznavate, da vsi pogoji in določila, vsebovani v teh “Pogojih prevoza”, tvorijo del vašega pogodbe z nami, kot tudi s prevoznikom, in da bodo ti “Pogoji prevoza” šteti za vključene z referenco v to pogodbo.
    3.2 Kjer je ustrezno, v vseh okoliščinah, v katerih je prevoznik odgovoren v skladu z Uredbo EC 261/2004 (zavrnitev vkrcanja in motnje letov), je naša morebitna odgovornost vam po naši pogodbi z vami, izhajajoč iz istih dejstev, omejena na ukrepe, ki jih določa uredba, kot da bi (za ta namen samo) bili prevoznik.
    3.3 Pri kakršnem koli plačilu smo upravičeni odšteti vsak denar, ki ga boste prejeli ali ste upravičeni do njega od prevoznika ali hotela za vprašanje ali zahtevo.


Pogoj za naše sprejetje odgovornosti po tem odstavku je, da pritožbo ali zahtevo v zvezi s tem sporočite nam in našim dobaviteljem v skladu s postopkom pritožb, opisanim v teh pogojih.



Kadar koli se izvede kakršno koli plačilo, mora oseba (in njihov starš ali skrbnik, če so mlajši od 18 let), ki ga prejme, tudi dodeliti nam ali našim zavarovalcem vse pravice, ki jih lahko imajo do preganjanja tretje osebe, in nam ter našim zavarovalcem zagotoviti vso pomoč, ki jo lahko razumno zahtevamo.



Prosimo, upoštevajte, da ne moremo prevzeti odgovornosti za kakršno koli škodo, izgubo ali strošek ali druge zneske katere koli vrste:

  1. ki na podlagi informacij, ki ste nam jih predložili glede vaše rezervacije pred našim sprejetjem, nismo mogli predvideti, da bi jo vi utrpeli ali doživeli, če bi kršili našo pogodbo z vami;
  2. se nanašajo na kakršno koli poslovanje;
  3. posredna ali posledična škoda katere koli vrste.


Ne bomo sprejeli odgovornosti za storitve ali zmogljivosti, ki niso del našega dogovora ali ki niso objavljene v našem reklamnem materialu. Na primer, vsak izlet, ki ga rezervirate med potovanjem, ali katera koli storitev ali zmogljivost, ki jo vaš hotel ali kateri koli drugi dobavitelj zagotovi za vas.



Kadar vam zaradi “neizogibnih in izrednih okoliščin” ni mogoče vrniti na vašo izhodiščno točko v skladu z dogovorjenim datumom vrnitve vašega paketa, vam bomo zagotovili potrebno namestitev (če je mogoče, primerljivega standarda) za obdobje, ki ne presega treh noči na osebo. Prosimo, upoštevajte, da omejitev na tri noči ne velja za osebe z zmanjšano mobilnostjo, nosečnice ali mladoletnike brez spremstva, prav tako ne za osebe, ki potrebujejo posebno medicinsko pomoč, pod pogojem, da smo bili obveščeni o teh posebnih potrebah najmanj 48 ur pred začetkom vaše ture. Za namene te klavzule “neizogibne in izredne okoliščine” pomenijo vojno, teroristična dejanja, pomembna tveganja za zdravje ljudi, kot je izbruh resne bolezni na ciljnem kraju potovanja, ali naravne nesreče, kot so poplave, potresi ali vremenske razmere, ki onemogočajo varno vrnitev na izhodiščno točko potovanja.

24. IZLETI

Izleti ali druge ture, ki se jih odločite rezervirati ali plačati med vašim potovanjem, niso del dogovorjenih aranžmajev vašega paketnega potovanja z nami. Za kateri koli izlet ali drugo turo, ki jo rezervirate, bo vaša pogodba sklenjena z operaterjem izleta ali ture, ne pa z nami. Nismo odgovorni za izvedbo izleta ali ture ali za karkoli, kar se zgodi med njeno izvedbo s strani operaterja.

25. ZAŠČITA PRED STEČAJEM

V redkem primeru, da potrebujete pomoč med potovanjem zaradi finančne nesposobnosti našega podjetja, napišite sporočilo na: adrenalin@mtbslovenija.si.

26. POTNIŠKI LIST, VIZUMSKE IN IMIGRACIJSKE ZAHTEVE TER ZDRAVSTVENE FORMALNOSTI

Vaša odgovornost je, da preverite in izpolnite potniški list, vizumske, zdravstvene in imigracijske zahteve, ki veljajo za vašo pot. Mi vam lahko zagotovimo le splošne informacije o tem. Za svoje specifične okoliščine morate preveriti zahteve pri ustreznih veleposlaništvih in/ali konzulatih ter pri svojem osebnem zdravniku, kadar je to potrebno. Zahteve se lahko spreminjajo, zato morate preveriti aktualno stanje dovolj zgodaj pred odhodom.

Večina držav zdaj zahteva, da so potni listi veljavni vsaj šest mesecev po datumu vašega povratka. Če je vaš potni list v zadnjem letu veljavnosti, preverite pri veleposlaništvu države, ki jo obiščete.

Najnovejše potovalne nasvete lahko dobite pri Uradu za zunanje zadeve in razvojno sodelovanje, obiščite https://www.gov.si/.

Državljani, ki nimajo britanskega potnega lista, vključno z državljani EU, naj pridobijo posodoben nasvet o zahtevah za potne liste in vizume pri veleposlaništvu, visoki komisiji ali konzulatu svoje destinacije ali držav(e), skozi katero potujejo.

Ne prevzemamo nobene odgovornosti, če ne morete potovati ali utrpete kakršno koli drugo škodo zaradi neupoštevanja katere koli zahteve glede potnega lista, vizuma, imigracijskih zahtev ali zdravstvenih formalnosti. Strinjate se, da nas povrnite v zvezi z morebitnimi kaznimi ali drugimi izgubami, ki nastanejo zaradi vaše neupoštevanja zahtev glede potnega lista, vizuma, imigracijskih zahtev ali zdravstvenih formalnosti.

Prosimo, upoštevajte: Vplivi brexita lahko spremenijo vaše zahteve za vizum, vozovnico in zdravstvene zahteve. Državljani tretjih držav lahko potrebujejo tranzitni vizum za letališče pri prehodu skozi države članice EU. Pri potovanju med Združenim kraljestvom in državami članicami EU obstaja možnost za motnje na mejah, zato pri načrtovanju nadaljnjega potovanja zagotovite dovolj časa za to. Pred odhodom preverite vplive brexita na vaše potovanje, da se prepričate, da izpolnjujete zahteve po brexitu, vključno s katerokoli zahtevo glede veljavnosti potnega lista.

27. POGOJI DOBAVITELJEV

Večina storitev, ki sestavljajo vaše potovanje, je zagotovljena s strani neodvisnih dobaviteljev. Ti dobavitelji zagotavljajo te storitve v skladu s svojimi lastnimi pogoji, ki bodo sestavni del vaše pogodbe z nami. Nekateri od teh pogojev lahko omejujejo ali izključujejo odgovornost dobavitelja do vas, običajno v skladu z ustreznimi mednarodnimi konvencijami. Kopije relevantnih delov teh pogojev so na zahtevo na voljo pri nas ali pri ustreznem dobavitelju.

28. HITRA POMOČ

Če se med potovanjem znajdete v težavah iz kakršnega koli razloga, vam bomo ponudili takojšnjo pomoč, kot je primerno v danih okoliščinah. Zlasti vam bomo zagotovili ustrezne informacije o zdravstvenih storitvah, lokalnih oblasteh in konzularni pomoči, ter vam pomagali pri komunikaciji na daljavo in iskanju alternativnih potovalnih ureditev. V primeru, ko boste potrebovali pomoč, ki ni posledica naše napake, napake naših zaposlenih ali podizvajalcev, ne bomo odgovorni za stroške alternativnih potovalnih ureditev ali druge podobne pomoči, ki jo potrebujete. Kakršenkoli dobavitelj, letalska družba ali drugi prevoznik pa lahko zagotovi ali plača osvežitve in/ali ustrezno namestitev, pri čemer morate zahtevati povračilo neposredno od njih. Razen če je določeno drugače v teh pogojih rezervacije, ne bomo odgovorni za stroške, pristojbine ali druge stroške, ki jih imate v zgornjih okoliščinah, če ne pridobite naše predhodne odobritve pred lastno ureditvijo potovanja. Poleg tega si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo pristojbino za našo pomoč, če težave povzročite namerno ali če je do njih prišlo zaradi malomarnosti vas ali člana vaše skupine.

29. ZAMUDE, ZAMUDE PRI TRANSPORTNIH UREDITVAH IN DRUGE INFORMACIJE O POTOVANJU

MTB Slovenija ne prodaja letov. Če vi ali kateri koli član vaše skupine zamudite let ali druge transportna sredstva, če je ta preklicana ali če ste podvrženi zamudi več kot 3 ure iz kakršnega koli razloga, nas morate nemudoma obvestiti in prav tako letalsko družbo ali drugega prevoznika.

V skladu z evropsko zakonodajo, če ta velja za vas, imate v nekaterih okoliščinah pravice do povračila in/ali odškodnine s strani letalske družbe v primerih zavrnjenega vkrcanja, preklica ali zamude letov. Podrobnosti teh pravic bodo objavljene na letališčih EU in so na voljo tudi pri letalskih družbah. V takšnih primerih je odgovornost za povračilo na strani letalske družbe.

Ne moremo prevzeti odgovornosti za zamude, ki so posledica razlogov, navedenih v klavzuli 12 in 29 teh pogojev rezervacije.

Prosimo, upoštevajte obstoj “Skupnostnega seznama” (dostopen za pregled na https://ec.europa.eu/transport/modes/air/safety/air-ban_en), ki podrobno navaja letalske prevoznike, ki so predmet prepovedi delovanja v skupnosti EU.

Ti pogoji rezervacije so naša odgovornost kot vašega organizatorja potovanja. Niso izdani v imenu ali ne obvezujejo letalskih družb, omenjenih v teh pogojih ali katere koli letalske družbe, katerih storitve se uporabljajo v okviru vaših potovalnih ureditev.

30. LOČLJIVOST

V primeru, da je kateri koli pogoj ali določba v teh Pogojih neizvršljiv ali ničen zaradi delovanja zakona, kot nasprotuje javni politiki ali iz katerega koli drugega razloga, se ta pogoj ali določba šteje za ločeno od tega pogodbe ali ustrezno spremenjeno samo v obsegu, ki je potreben, da omogoči preživetje in nadaljnjo veljavnost vseh preostalih pogojev in določb.

31. OBJAVA SLIK

Med vašim potovanjem je možno, da bo MTB Slovenija in ostali udeleženci potovanja posneli fotografije in/ali posnetke. O tem se bo razpravljalo na vašem uvodnem sestanku potovanja, kjer boste imeli možnost ugovarjati in/ali soglašati s takimi fotografijami/posnetki.

Družba MTB Slovenija lahko uporabi, ponovno uporabi in reproducira vse slike, fotografije ali posnetke, ki ste jih odobrili in nam jih poslali, ali ki so bile posnete s strani naših vodnikov in/ali drugih udeležencev posamezno ali v skupini, v katerem koli mediju, vključno, vendar ne omejeno na tiskane medije, elektronske medije ali internet, brezplačno in brez vaše pravice do pregleda, za promocijo in javno objavo naših potovalnih izdelkov in storitev po vsem svetu. Če ne želite, da uporabimo nobenih slik, posnetih med potovanjem, nas morate obvestiti ali svojega vodnika na začetku potovanja.

32. NASVETI MINISTRSTVA ZA ZUNANJE ZADEVE, SKUPNOST IN RAZVOJ

Vi ste odgovorni, da se seznanite z nasveti Ministrstva za zunanje zadeve, skupnost in razvoj (https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-zunanje-in-evropske-zadeve/) v zvezi s varnostjo držav in območij, v katera boste potovali, ter da sprejmete ustrezne odločitve na podlagi teh nasvetov. Nasvet o izogibanju ali zapustitvi določene države lahko predstavlja višjo silo (glej klavzulo 12).

Naj čustva
eksplodirajo!

Prijava na novičke

©MTB Slovenija je podjetje, registrirano v Avstriji, številka: ATU79765309

KEKSI? PIŠKOTI? COOKIES?